Jämför priser på böcker
Jämför priser på böcker

      
  Hem     Sök böcker     Hjälp     Om Bokfynd     Jämförelsekorgen  

 Författare: Per Kristensson (visar 1 - 15)
1.
I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv -- Bok 9789189043695  
I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv

Klas Hallberg, Per Kristensson
Pocket. Volante, Sverige, 2020.

Jämför priser

Lägg boken i din Jämförelsekorg
2.
I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv -- Bok 9789189043244  
I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv

Klas Hallberg, Per Kristensson
Inbunden. Volante, Sverige, 2020.

Jämför priser

Lägg boken i din Jämförelsekorg
3.
Tjänsteinnovation -- Bok 9789144095127  
Tjänsteinnovation

Anders Gustafsson, Per Kristensson, Lars Witell
Häftad. Studentlitteratur, Sverige, 2014.

Jämför priser

Lägg boken i din Jämförelsekorg
4.
I kundens skor : Att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv -- Bok 9789179650001  
I kundens skor : Att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv

Klas Hallberg, Per Kristensson
Ljudbok. Volante, Sverige, 2020.

Jämför priser

Lägg boken i din Jämförelsekorg
5.
I kundens skor -- Bok 9789179650308  
I kundens skor

Hallberg Klas, Kristensson Per
E-bok. Volante, Sverige, 2020.

Jämför priser

Lägg boken i din Jämförelsekorg
6.
Service Innovation For Sustainable Business: Stimulating, Realizing And Capturing The Value From Service Innovation -- Bok 9789813273375  
Service Innovation For Sustainable Business: Stimulating, Realizing And Capturing The Value From Service Innovation

Per Kristensson, Peter Magnusson, Lars Witell
Inbunden. World Scientific Publishing Co Pte Ltd, Singapore, 2019.

Jämför priser

Lägg boken i din Jämförelsekorg
7.
Service Innovation -- Bok 9781631574962  
Service Innovation

Anders Gustafsson, Per Kristensson, Gary R Schirr, Lars Witell
E-bok. Business Expert Press, USA, 2016.

Jämför priser

Lägg boken i din Jämförelsekorg
8.
Service Innovation -- Bok 9781631574955  
Service Innovation

Anders Gustafsson, Per Kristensson, Gary R Schirr
Häftad. Business Expert Press, USA, 2016.

Jämför priser

Lägg boken i din Jämförelsekorg
9.
Foundational Issues in Touch-Surface Stroke Gesture Design -- Bok 9781601986061  
Foundational Issues in Touch-Surface Stroke Gesture Design

Shumin Zhai, Per Ola Kristensson, Caroline Appert, Tue Haste Andersen, Xiang Cao
Häftad. now publishers Inc, USA, 2012.

Jämför priser

Lägg boken i din Jämförelsekorg
10.
Involving Customers In New Service Development -- Bok 9781860946691  
Involving Customers In New Service Development

Bo Edvardsson, Per Kristensson, Peter Magnusson, Jonas Matthing, Anders Gustafsson
Inbunden. Imperial College Press, Storbritannien, 2006.

Jämför priser

Lägg boken i din Jämförelsekorg
11.
Involving Customers In New Service Development -- Bok 9781860948893  
Involving Customers In New Service Development

Edvardsson Bo Edvardsson, Kristensson Per Kristensson, Magnusson Peter Magnusson, Matthing Jonas Matthing, Gustafsson Anders Gustafsson
E-bok. World Scientific Publishing Company, Storbritannien, 2006.

Jämför priser

Lägg boken i din Jämförelsekorg
12.
Involving Customers In New Service Development -- Bok 9781908979773  
Involving Customers In New Service Development

Edvardsson Bo Edvardsson, Kristensson Per Kristensson, Magnusson Peter Magnusson, Matthing Jonas Matthing, Gustafsson Anders Gustafsson
E-bok. World Scientific Publishing Company, Storbritannien, 2006.

Jämför priser

Lägg boken i din Jämförelsekorg
13.
Involving Customers In New Service Development -- Bok 9781911299714  
Involving Customers In New Service Development

Bo Edvardsson, Per Kristensson, Peter Magnusson, Jonas Matthing, Anders Gustafsson
Häftad. Imperial College Press, Storbritannien, 2006.

Jämför priser

Lägg boken i din Jämförelsekorg
14.
Service Innovation For Sustainable Business: Stimulating, Realizing And Capturing The Value From Service Innovation -- Bok 9789813273382  
Service Innovation For Sustainable Business: Stimulating, Realizing And Capturing The Value From Service Innovation

Kristensson Per Kristensson, Magnusson Peter Magnusson, Witell Lars Witell
E-bok. World Scientific Publishing Company, Singapore, 2019.

Jämför priser

Lägg boken i din Jämförelsekorg
15.
Service Innovation For Sustainable Business: Stimulating, Realizing And Capturing The Value From Service Innovation -- Bok 9789813273399  
Service Innovation For Sustainable Business: Stimulating, Realizing And Capturing The Value From Service Innovation

Kristensson Per Kristensson, Magnusson Peter Magnusson, Witell Lars Witell
E-bok. World Scientific Publishing Company, Singapore, 2019.

Jämför priser

Lägg boken i din Jämförelsekorg

  Hem     Sök böcker     Hjälp     Om Bokfynd     Jämförelsekorg  

1998 - 2020 © Triple Beta AB. Detta material är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Eftertryck eller annan kopiering förbjuden. Gå till denna sida för mer information.